Cod Poştal Lungani

707285

joi, 12 septembrie 2013

(Academia Catavencu -Ghici, cine-i poetul!) -Scrisoarea care a fost trimisa in primarie in 2004, nu a fost compusa de noi




De Sf Gheorghe in primarie 2004

"Pe banci de lemn in primaria mohorata
Unde mideria-I la ea acasa (nici acum nu s-a  schimbat nimic)
Pe mese lungi  cu bere si rachiu
Sta sleahta de golani cu burta grasa
Cu fete buhaite si pline de grasime
Petreceri fac intr-una la inaltime.

NU se iubesc dar se aduna
Cand e vorba de alegeri
Vezi mata sa nu se spuna
Ca-s luati de nas nu gluma
Pentru ca toti sunt mana In mana
Fiecare in felul lor
Au prostii facute o mie
Sa nu intre intre ei
Nici un ac cu gamalie.

Cu tosii la gramada, ei punt tara la cale

Dandusi cu parerea care mai de care

Cum sa mai faca sa mai care

E SF Gheorghe soro –e ziua lui integru
Dar nu inteleg de ce ne-am imbracat in negru?

Uimit privea primarul, prin sticla cea cu vin
Cu ochii plini de ceata.vedea o baba cloanta
Catinca cea viteaza cu glasul de pelin
Ce cara urna in spate, in loc de taraboanta.

Sa n-ai grija mai GHITA
Satul il fac ferfenita
Ca sant inca tinerica
Si lucrez ca o furnica
Te  ajut doar pentru mine –mai sa fie-
Sa fac si eu sutica de ani, in primarie
Dar am o rugaminte de s-o intampla sa mor
Te rog sa ma ingropi  aicea in pridvor
Cand treci tu la serviciu sa ma calci
Iar eu sad ac la  oua pentru draci
Mai taci odata babo vrei sa mor?
Plecam doar impreuna din pridvor
Tu sa pleci cu urna in goanna
Iar eu am a mea icoana
 

Saraca lume stie ca eu sunt un ateu?



Vine Marieta in fuga dute sit e culca vere
Nu te uita asa la mine ca si mustele fac miere
Ia sa stau eu oleaca, ca sa am 2ani putere
Noi doi avem treaba,mergem la Trezorerie
Eu sa aduc ajutorul, tu sa stai la pizzeria
Sa nu te imbeti prea tare, sa aducem state de plata
Unul ca sa facem plata –altu ca s-o facem lata
Na si tie – na si mie sa nu facem balamuc
Imi lasati si mie oleaca sa trag  si eu trabuc

Chiar si tu frate Romica –ce stai cu ochii holbati
Sa nu-ti mai tremure mana –sa n-ai obrajii umflati
Mi-ai promis anul acesta si-ai strigat asa tare
Ca te faci baiat cuminte pleci la dezalcoolizare
Eu l-as pune sip e Gheorghita ca nu-i mai cinstit ca tine
Tine banii pentru dansul, tu mai tii si pentru mine.

Tață Marieto zău nu mă face de ocară
Doina mea e serioasă și mă lasă pe afară
Nea Gheorghita se descurca că-i intins c-am peste tot
De mă dai pe mine afara,să mă duc la munca pot?




Doamne indurate si vino si ne scapa de cretini
De Maria cea murdara cu ograda de masini
Dar mai are in ograda si mizeria rasare
La birou praful cat masa –Ciufulitele dosare
Pe deascupra pare sfanta si ca sufletul o doare
Inalăuntru e ca naiba si nu-i pasa cine moare
Calcă sufletele, cadavre, numai ca sa fie in fata
Face totul pentru dansa, numai pentru a ei viata
Ispiteste iscoteste si se crede fără pată.
Gheorghe crede ca-i desteapta, ca-i o mare diplomata
Ai migrena cand o vezi –cu papuci de la englezi
Bate din picior MARIA –cu gamba cat primaria

Doamne vino in satul nostru –vino Doamne pe un cal drag
Si ne scapă de hotie si ne scapa de Buiceag
Cel ce a spanzurat popa, a luat casa degeaba
Fiinca-l ajuta primatul, ca ii face si a lui treaba
Toarna-i in butoiul mare, bautura de tot felul
S-a  mai ogoit acum, pentru ca si-a atins telul
Vino Doamne ne ajuta ca ni s-a umplut paharul
Scapa-ne de serparie, scapa-ne de tot neamu
Zice el aplica legea –dar te duce la primar
Acesra face draptate –daca te treci in partid
Ii mai dai si-o bere buna –si pedeapsa s-a sfarsit.

Sta Gheorghe si se gandeste dar nu are nici habar

El sa aiba burta plina si sa iasa iar primar

Nu se agita el se strica – si nu are nici un rost
Il ajuta ingramaditul – sa gaseasca un vice prost."
 

  1. Am postat aceasta scrisoare pentru a face o paralela intre perioada de atunci si acum. Cum vi se pare excelam sau ne ducem in abis?






 â

4 comentarii:

  1. Multe adevaruri "graiesti" in scrisoarea ta draga antevorbitorule , dar te-ai intrebat cad si cine va vedea ca deja suntem de rasul lumii ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne indurate si vino si ne scapa de cretini...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se spune , "pana la Dumnezeu te mananca sfintii " . Pana cand cetatenii nu fac nimic nici cel de sus nu intervine :)))

      Ștergere
  3. Nu mai este mult si se apropie Sf.Gheorghe , mare bucurie , mare !!! Sunt 10 ani de la acea scrisoare , sau mai schimbat multe lucruri , asa ca trbuie schimbate datele problemei . Asteptam varianta actuala !!! Sa nu intarziati !!! Curaj !!! Numai asa vor vedea ca ne pasa .

    RăspundețiȘtergere